همه شركت هاي بزرگ ، صرف نظر از صنعت يا وضعيت ، از Google براي برآوردن الزامات مختلف استفاده مي كنند. اعم از Google Drive ، Google Docs يا Gmail آشنا ، به نظر مي رسد همه براي حمايت از عادات كاري روزانه خود حداقل به يكي از همه خدمات Google تكيه مي كنند. گفته …
منبع :
ابزارهاي Google براي تبليغ بازاريابي ديجيتال در سال 2018
ابزارهاي Google براي تبليغ بازاريابي ديجيتال در سال 2018 https://ijmarket.com/blog/ابزارهاي-google-براي-تبليغ-بازاريابي-ديجيت/ https://ijmarket.com/blog/ابزارهاي-google-براي-تبليغ-بازاريابي-ديجيت/#respond ايجي ماركت Sun, 01 Aug 2021 02:52:10 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/ابزارهاي-google-براي-تبليغ-بازاريابي-ديجيت/
همه شركت هاي بزرگ ، صرف نظر از صنعت يا وضعيت ، از Google براي برآوردن الزامات مختلف استفاده مي كنند. اعم از Google Drive ، Google Docs يا Gmail آشنا ، به نظر مي رسد همه براي حمايت از عادات كاري روزانه خود حداقل به يكي از همه خدمات Google تكيه مي كنند. گفته …
منبع :
ابزارهاي Google براي تبليغ بازاريابي ديجيتال در سال 2018
همه شركت هاي بزرگ ، صرف نظر از صنعت يا وضعيت ، از Google براي برآوردن الزامات مختلف استفاده مي كنند. اعم از Google Drive ، Google Docs يا Gmail آشنا ، به نظر مي رسد همه براي حمايت از عادات كاري روزانه خود حداقل به يكي از همه خدمات Google تكيه مي كنند. گفته مي شود ، چند جواهر پنهان در جعبه ابزار Google وجود دارد كه گاهي اوقات ناديده گرفته مي شوند و بنابراين كم استفاده مي شوند.
اگرچه گوگل نرم افزارهاي بيشماري دارد ، اما برخي از آنها مي توانند تأثير قابل توجهي بر استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال براي شركت ها داشته باشند و به نظر مي رسد كمي كم است. علاوه بر اين ، محصولات Google به طور كلي داراي يك مدل “freemium” هستند كه زمان ارزشمند بي نظيري را با تكنيك هاي منحصر به فرد و غوطه وري ارائه مي دهد كه براي مارك خاص مناسب است.
همه در حال آزمايش جديدترين و م effectiveثرترين ابزارها از بزرگترين بستر اينترنت جهان هستند. بنابراين به ما توصيه شد كه چند مورد از اين ابزارها يا محصولات به ظاهر ناآشنا را به افراد ارائه دهيم تا محصول بهتري را امتحان كنند.
يك ابزار قدرتمند Google براي بازاريابي ديجيتال
Google Trends
اگر به دنبال بهبود استراتژي SEO خود هستيد ، Google Trends ابزاري است كه نبايد آن را دست كم گرفت. به شما اين امكان را مي دهد كه ببينيد كلمه كليدي چقدر جستجو مي شود تا بتوانيد ميزان محبوبيت آن را اندازه گيري كنيد.
Google Trends فوراً يك تصوير فوري از نتايج جستجو طبقه بندي شده بر اساس زبان ، كشور ، منطقه و غيره ايجاد مي كند. همچنين پيش بيني مي كند كه چگونه اين عبارات در آينده نزديك روند خواهند يافت و به شما كمك مي كند تصميمات واضح تر و آماده تري بگيريد.
مهمتر از همه ، Google Trends پيگيري كلمات كليدي يا محصولات يا خدمات بازاريابي را بسيار آسان مي كند تا مردم بتوانند در مورد موضوعات مرتبط وارد بحث شوند.
با گوگل فكر كنيد
با Google فكر كنيد مانند يك باور تقويت كننده مغز است كه مي توانيم در جستجوي الهام و بهبود استراتژي بازاريابي ديجيتال به آن تكيه كنيم. اين منبع شامل بينش هاي ارزشمندي در مورد روندهاي صنعت ، تحقيقات و آمار اساسي ، مشاوره در مورد تكنيك هاي بازاريابي و فروشگاه هاي منحصر به فرد است تا راه هاي جديدي را براي دستيابي به موفقيت بيشتر به ما ارائه دهد.
وقتي در حال ايجاد يك استراتژي بازاريابي SEO آنلاين هستيد ، به ويژه اگر وب سايت تجارت الكترونيك داريد و از بودجه سه ماهه و سالانه استفاده مي كنيد ، Think With Google را از دست ندهيد. اين ابزار همچنين زماني مفيد است كه فروشنده از محدوديت نويسنده رنج مي برد.
برو-مو
بر اساس گزارش متخصصان ، تقريبا 66 درصد از مردم مي گويند كه وب سايت هاي پاسخگو به موبايل باعث مي شود محصولات بخرند ، از خدمات استفاده كنند يا در صورت وجود وبلاگ به مطالعه بپردازند.
ورود به انقلاب موبايل بسيار مهم است وگرنه ممكن است شركتي به دليل عدم نوآوري به زودي عقب بماند.
Go-Mo از Artigence Intelligence استفاده مي كند و كمك مي كند تا اين گذار به دنياي ديجيتال ، تجربه اي بسيار لذت بخش باشد. رايگان براي سال اول.
بلافاصله يك نسخه تلفن همراه از وب سايت شخص ايجاد مي كند. بنابراين ديگر هدف خود را محدود نمي كنيد تا با سايتي كه تقريباً غيرقابل دسترسي است به مشتريان مراجعه كنيد.
تجزيه و تحليل ترافيك گوگل
اين مطالعه نشان مي دهد كه Google Analytics يك ابزار نامرئي در شركت هاي كوچك و متوسط است. بدون Google Analytics ، پياده سازي استراتژي بازاريابي وب سايت مانند راه رفتن كوركورانه در تاريكي است.
تجزيه و تحليل وب سايت داده ها و پاسخهاي مهم به تعاملات موجود و احتمالي مشتريان را براي خرده فروشان آنلاين نشان مي دهد. وقتي ايده هاي نظرسنجي به طور موثر مشاهده شوند ، زمان زيادي را براي بهبود روابط با مشتريان و همچنين تبديل زياد ارائه مي دهند.
بنابراين اين يك ابزار ضروري براي بازاريابان ديجيتال است كه مي خواهند رشد كنند و به تدريج موفق شوند.
سرانجام ، با پيشرفت روز به روز پايان پيشرفت هاي تكنولوژيكي ، غول هاي فناوري مانند Google مي توانند انتظار داشته باشند كه ابزارهاي مفيد و مفيد مشابهي را براي بهبود فضاي بازاريابي ديجيتال معرفي كنند. با اين حال ، نه تنها مسئوليت رهبر فناوري ، بلكه كاربر نيز است كه پلت فرم را به يك پلت فرم پيشرفته ، بالغ و كارآمدتر برساند.
منبع :
ابزارهاي Google براي تبليغ بازاريابي ديجيتال در سال 2018
- سه شنبه ۲۶ مرداد ۰۰ | ۱۵:۲۲
- ۶ بازديد
- ۰ نظر