روندهاي بازاريابي ديجيتال به طور مكرر تغيير مي كند ، هرچند به ندرت ، براي به دست آوردن نتايج بهتر و مرتبط تر. بازارياب ها از روش هاي مختلفي براي ارائه تجارت خود با نتايج موتور جستجو ، اخلاقي و غيراخلاقي استفاده مي كنند. اما در سالهاي آينده يافتن راه خود از طريق استفاده از …
منبع :
روند ديجيتال در بازاريابي انساني است
روند ديجيتال در بازاريابي انساني است https://ijmarket.com/blog/روند-ديجيتال-در-بازاريابي-انساني-است/ https://ijmarket.com/blog/روند-ديجيتال-در-بازاريابي-انساني-است/#respond ايجي ماركت Tue, 13 Jul 2021 05:57:27 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/روند-ديجيتال-در-بازاريابي-انساني-است/
روندهاي بازاريابي ديجيتال به طور مكرر تغيير مي كند ، هرچند به ندرت ، براي به دست آوردن نتايج بهتر و مرتبط تر. بازارياب ها از روش هاي مختلفي براي ارائه تجارت خود با نتايج موتور جستجو ، اخلاقي و غيراخلاقي استفاده مي كنند. اما در سالهاي آينده يافتن راه خود از طريق استفاده از …
منبع :
روند ديجيتال در بازاريابي انساني است
روندهاي بازاريابي ديجيتال به طور مكرر تغيير مي كند ، هرچند به ندرت ، براي به دست آوردن نتايج بهتر و مرتبط تر. بازارياب ها از روش هاي مختلفي براي ارائه تجارت خود با نتايج موتور جستجو ، اخلاقي و غيراخلاقي استفاده مي كنند. اما در سالهاي آينده يافتن راه خود از طريق استفاده از تكنيك هاي غيراخلاقي منجر به راهي خشن خواهد شد. براي كساني كه اخلاق بازاريابي را كنار گذاشته اند دشوارتر خواهد بود ، در حالي كه مشتريان از تجربه كاربري بهتر و محتواي آموزنده لذت مي برند.
روزگاري ، متا تگ ها ، كلمات كليدي و تصاوير سفارشي طراحي وب سايت پاسخگو را تعريف كردند. محتواي خوب با كلمات كليدي ، هشتگ ها و پيوندها بخشي از هر استراتژي بهينه سازي موتور جستجو (SEO) يا استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي (SMM) است. اما اكنون ، SEO و SMM ديگر محدود به اين عناصر نيستند زيرا گوگل در حال تغيير الگوريتم جستجوي خود است و فيس بوك از روش هاي متفاوتي نسبت به فيس بوك براي بدست آوردن موارد مفيدتر براي كاربران استفاده مي كند.
وقت براي كاربران ، آداب اخلاقي
مارك هايي كه از روش هاي غيراخلاقي براي كسب محبوبيت بيشتر براي مقاله هاي خود استفاده مي كنند ممكن است وب سايت خود را در يك سياهچاله از دست بدهند. اگر از روشهاي اخلاقي براي تبليغ محتوايي كه تجربه كاربري بهتري را به همراه دارد استفاده كنيد ، در يك منطقه امن قرار داريد. اگر از يك روش مبهم استفاده مي كنيد ، اكنون زمان آن است كه نكاتي را كه در اين مقاله ذكر شده است ، در نظر بگيريد.
رسانه هاي اجتماعي براي تعريف مجدد تحقيقات بيولوژيكي
فيس بوك اخيراً برنامه ريزي كرده است كه براي كمك به كاربران در ابراز نارضايتي از اخبار يا محتواي تبليغاتي ، يك دكمه عدم تأييد را در نظر بگيرد. اين ممكن است به بسياري پيام متفاوتي بدهد ، اما غول رسانه هاي اجتماعي در مورد نحوه بدست آوردن محتواي با كيفيت از جستجو و حذف پست هاي بي ربط كاملاً واضح است. ارسال مقالات تبليغاتي هاردكور و مقالات مفيد با محتواي عالي ، تجربه كاربر را بهبود مي بخشد و زندگي تجاري مورد نياز شما را فراهم مي كند.
اگر از محتواي تبليغاتي در فيس بوك استفاده مي كنيد ، بهتر است از محتواي منحصر به فرد براي هر پست استفاده كنيد. زيرا در آينده چنين مقالاتي ممكن است در قسمت اخبار و خبرها موجود نباشد.
توييت ها به عنوان گرايش ساختار يافته اند
گوگل علاقه اي به نتايج دقيق SEO ندارد ، زيرا مي خواهد تجربه انساني تري را در نتايج جستجو پيدا كند. اين ممكن است بيشتر از يك واكنش رسانه هاي اجتماعي فيس بوك و توييتر باشد كه با تصاوير ، پيوندها ، هشتگ ها و محتواي عالي به آنها ارزش داده مي شود. با وقوع چنين اتفاقات جالبي در شبكه هاي اجتماعي ، بازاريابي ديجيتال آنلاين در حال ايجاد يك نقطه عطف ديگر است كه مارك ها از يك روش معنادار و شخصي براي دسترسي به كاربران استفاده مي كنند.
گوگل تماس گرفت
براي ارتباط پيام هاي فيس بوك و توييتر شما با پيام هاي Google شما به طور مداوم كار مي كند در حالي كه كلمات كليدي ، تصاوير و هشتگ ها به شما كمك مي كنند تا در جستجو باشيد. رعايت اصول رسانه هاي اجتماعي با هر پست تبليغاتي شما را كاملاً درگير نبرد رسانه هاي ديجيتال مي كند!
منبع :
روند ديجيتال در بازاريابي انساني است
- یکشنبه ۱۷ مرداد ۰۰ | ۱۷:۲۱
- ۵ بازديد
- ۰ نظر