طي دو ماه گذشته ، كل جامعه SEO در مورد اپيدمي اخير COVID-19 و تأثير آن بر ترافيك و عملكرد آلي صحبت كرده اند. مشخص شد كه واريانس قابل توجهي در عملكرد سايت در منحني هاي مختلف وجود دارد. و در عين حال ، افق هاي بسياري نيز وجود دارد كه افزايش قابل توجهي در …
منبع :
تأثير COVID-19 بر روند جستجو و سئو
تأثير COVID-19 بر روند جستجو و سئو https://ijmarket.com/blog/تأثير-covid-19-بر-روند-جستجو-و-سئو/ https://ijmarket.com/blog/تأثير-covid-19-بر-روند-جستجو-و-سئو/#respond ايجي ماركت Thu, 29 Jul 2021 10:05:16 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/تأثير-covid-19-بر-روند-جستجو-و-سئو/
طي دو ماه گذشته ، كل جامعه SEO در مورد اپيدمي اخير COVID-19 و تأثير آن بر ترافيك و عملكرد آلي صحبت كرده اند. مشخص شد كه واريانس قابل توجهي در عملكرد سايت در منحني هاي مختلف وجود دارد. و در عين حال ، افق هاي بسياري نيز وجود دارد كه افزايش قابل توجهي در …
منبع :
تأثير COVID-19 بر روند جستجو و سئو
طي دو ماه گذشته ، كل جامعه SEO در مورد اپيدمي اخير COVID-19 و تأثير آن بر ترافيك و عملكرد آلي صحبت كرده اند. مشخص شد كه واريانس قابل توجهي در عملكرد سايت در منحني هاي مختلف وجود دارد. و در عين حال ، افق هاي بسياري نيز وجود دارد كه افزايش قابل توجهي در ترافيك آلي را تجربه مي كنند. انواع صفحات نتايج موتور جستجو (SERP) وجود دارد كه افراد در موتورهاي جستجوي مختلف مانند Google مشاهده مي كنند.
با افزايش اضطراب اقتصادي و عدم اطمينان ناشي از COVID-19 ، تأثير بسزايي در شركت ها و صنايع مختلف داشته است. بسياري از كارشناسان صنعت گفتند كه از 12 تا 16 مارس 2020 تغيير قابل توجهي در ترافيك بيولوژيكي و همچنين درآمد حاصل شده است.
يكي از تحولات جالب در ويروس اين است كه صفحه نتايج Google شروع به تبليغ بسياري از صفحات جديد مربوط به “ويروس كرونا” كرده است. اين پلاك ها اطلاعات و داده هاي مربوط به بيماري را در اختيار كاربر قرار مي دهند. مطالب به طور كلي از وب سايت سازمان بهداشت جهاني (WHO) ، كه مركزي براي نظارت بر بيماري است ، و بسياري از ارگان هاي دولتي محلي گرفته شده است.
گوگل همچنين نمايش پانل “SOS Alert” را براي نشان دادن شرايط اضطراري در سراسر جهان آغاز كرده است. اين يكي از موثرترين راههاي مقابله با موارد اضطراري COVID-19 به صورت آنلاين است و باعث ايجاد احساس اضطراري در بين كاربران مي شود. يكي ديگر از ويژگيهاي جالب SERP اين است كه وقتي كاربران در مورد “ويروس كرونا” جستجو مي كنند ، نكات امنيتي كه بايد در اين بحران رعايت شود به Google نشان داده مي شود. اين نكات داراي ويدئويي است كه به محققان دستورالعمل نحوه شستن صحيح دست ها يا تميز كردن آنها را به همراه ساير نكات گرفته شده از وب سايت WHO ارائه مي دهد.
علاوه بر اين ، پانل ‘مناطق آسيب ديده’ نيز نمايش داده شد كه مناطق تحت تأثير اين بيماري را بر روي نقشه جهان نشان مي دهد. بر روي اين نقشه ، مردم به راحتي مي توانند شيوع طاعون در سراسر جهان و غلظت آن را در مناطق مختلف جهان مشاهده كنند.
علاوه بر اين ، قبل از اينكه ساير نتايج بيولوژيكي مرتبط با جستجو ظاهر شوند ، Google يك صفحه “علائم” را نشان مي دهد كه به افراد امكان مي دهد علائم رايج COVID-19 را به سرعت شناسايي كنند. اين ليست از علائم همچنين از وب سايت WHO حذف شده است.
ويروس كرونا چگونه بر روند طولاني مدت تأثير مي گذارد؟
COVID-19 يكي از بزرگترين روندهاي تاريخ جستجوي Google خوانده شده است. نه تنها افرادي كه به دنبال اخبار مربوط به ويروس كرونا هستند ، بلكه رهبران ملي مانند نارندرا مودي و دونالد ترامپ نيز به دنبال اخبار مرتبط با بورس هستند.
شعارهاي دم بلند نيز شروع به كسب ارزش فوق العاده اي مي كنند. به عنوان مثال ، بيماري مريضي در برابر شيوع بيماري ، آيا در منطقه من يك مركز آزمايش وجود دارد ، بهترين فيلم ها / سريال ها براي تماشاي قرنطينه ، آيا فروشگاهي باز است و موارد ديگر از اين قبيل!
اين نوع جستجوها مي توانند فشار زيادي را به بازاريابان وارد كنند زيرا آنها بايد هنگام جستجوي كلمات كليدي مناسب و ايجاد استراتژي هاي مناسب و موثر ، مراقب و متفكر باشند.
همچنين مي توان براي مدت زمان طولاني با برنامه هاي تحقيقاتي مرتبط با COVID-19 با تحقيقات تركيبي مانند بانكداري در آينده ، نحوه بازگشايي سفر ، آينده تحصيلات بعد از مدرسه ادامه داد. COVID-19 و بسياري ديگر از آن مانند !
امروز شركتها و سئو سايت چگونه بايد پاسخ دهند؟
از آنجا كه تعداد افرادي كه از خانه كار مي كنند بيش از هر زمان ديگري افزايش يافته است ، ديگر نيازي به كار روزانه نيست. اكنون مشاغل و سئوكاران فرصت بيشتري براي طراحي و اجراي استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال دارند. خواه ايجاد محتوا براي يك ضدعفوني كننده و ماسك تجاري يا يك طرح بازاريابي SEO براي يك آژانس خبري جهاني ، زمان كافي براي سازماندهي و توسعه استراتژي بازاريابي ديجيتال وجود دارد.
به گفته كارشناسان مختلف ، شركت ها و وب سايت ها بايد جلوتر از انحراف باشند و از ايده ها و تكنيك هاي مختلف براي به روز نگه داشتن وب سايت و پيشرفت آن استفاده كنند.
از آنجا كه انتظار مي رود سطح رقابت پس از اين آفت بالا برود ، زمان مناسبي است كه شركت ها با بهترين آژانس هاي بازاريابي ديجيتال هند مانند Arm Worldwide شريك شوند تا براي استراتژي بازاريابي ديجيتال خود آماده شوند. به وب سايت هاي شركت جايگاهي بالاتر از رقابت بدهند.
منبع :
تأثير COVID-19 بر روند جستجو و سئو
- یکشنبه ۱۷ مرداد ۰۰ | ۰۸:۴۲
- ۵ بازديد
- ۰ نظر