در راهنما ، شما تاكنون ياد گرفته ايد كه چگونه استراتژي هاي بهينه سازي و ارتقا engine موتور جستجو را سازماندهي و ايجاد كنيد. با اين حال ، اين يك فرآيند يكبار مصرف نيست ، بلكه يك روند مداوم و تكراري است ، جايي كه شما مي چرخيد و تأييد مي كنيد تا هميشه رتبه …
منبع :
راهنماي كارشناسان سئو – نظارت مستمر بر نتايج (بخش 9/10)
راهنماي كارشناسان سئو – نظارت مستمر بر نتايج (بخش 9/10) https://ijmarket.com/blog/راهنماي-كارشناسان-سئو-نظارت-مستمر-بر-ن/ https://ijmarket.com/blog/راهنماي-كارشناسان-سئو-نظارت-مستمر-بر-ن/#respond ايجي ماركت Wed, 14 Jul 2021 14:10:13 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/راهنماي-كارشناسان-سئو-نظارت-مستمر-بر-ن/
در راهنما ، شما تاكنون ياد گرفته ايد كه چگونه استراتژي هاي بهينه سازي و ارتقا engine موتور جستجو را سازماندهي و ايجاد كنيد. با اين حال ، اين يك فرآيند يكبار مصرف نيست ، بلكه يك روند مداوم و تكراري است ، جايي كه شما مي چرخيد و تأييد مي كنيد تا هميشه رتبه …
منبع :
راهنماي كارشناسان سئو – نظارت مستمر بر نتايج (بخش 9/10)
در راهنما ، شما تاكنون ياد گرفته ايد كه چگونه استراتژي هاي بهينه سازي و ارتقا engine موتور جستجو را سازماندهي و ايجاد كنيد. با اين حال ، اين يك فرآيند يكبار مصرف نيست ، بلكه يك روند مداوم و تكراري است ، جايي كه شما مي چرخيد و تأييد مي كنيد تا هميشه رتبه هاي بهتري داشته باشيد.
براي اطلاع از اين تكرار ، لازم است عملكرد خود را با استفاده از شاخص ها و آمارهاي قابل اندازه گيري دقيق كنترل كنيد.
(الف) صفحه پيگيري (روابط عمومي)
همانطور كه قبلاً در راهنما ذكر كردم ، شما مي توانيد با استفاده از Google Toolbar در هر زمان Google PageRank خود را تعيين كنيد.
بخاطر داشته باشيد كه سيستم PageRank يك سيستم لگاريتمي است كه در آن رتبه صفحه همه صفحات يك سايت فقط 1.0 است (بنابراين در PR10 فقط چند سايت وجود دارد در حالي كه در PR0 تن وجود دارد). اين سيستم همچنين يك بازي صفر و صفر است ، زيرا افزايش روابط عمومي يك سايت با كاهش اندكي در روابط عمومي سايت ديگر همراه است (بنابراين ميانگين در 1 باقي مي ماند).
با ادامه رشد اينترنت و ثابت ماندن روابط عمومي متوسط ، شما بايد انتظار داشته باشيد كه روابط عمومي شما با گذشت زمان به آرامي كاهش يابد (ساير موارد ، از جمله سئو ، يكسان است). با استفاده از پيش بيني روابط عمومي Rustybrick’s مي توانيد پيش بيني كنيد كه احتمال تغيير PageRank شما در آينده نزديك وجود دارد.
ممكن است شما از آن اطلاع نداشته باشيد ، اما Google دسترسي عمومي به يك كليد را فراهم مي كند كه به شما امكان دسترسي مستقيم به شاخص پايه اي را مي دهد كه مترجم ايجاد كرده است. مي توانيد كليد API خود را به صورت رايگان در اين آدرس دريافت كنيد: http://www.google.com/apis/
هنگامي كه كليدهاي خود را آورديد ، توصيه مي كنم از ردياب عالي Digitalpoint استفاده كنيد كه به شما امكان مي دهد تغييرات PageRank خود را با گذشت زمان (براي URL هاي مختلف) كنترل كنيد.
ب) گزارش در مورد تأثير كلمات كليدي
يك ابزار ساده كه مي توانيد استفاده كنيد ، ابزار GoogleRankings است كه به شما اجازه مي دهد زنجيره اي از كلمات كليدي را وارد كنيد و در آن رتبه بندي جستجوي گوگل را براي آن تركيب ببينيد.
با استفاده از API مي توانيد براي دو سرويس مهم ديگر ثبت نام كنيد. اولين مورد ، اعلان هاي Google ، يك سرويس اشتراك رايگان است كه به شما امكان مي دهد ايميل هايي را نشان دهيد كه تغييرات را در رتبه برتر كلمات كليدي انتخاب شده نشان مي دهد. دومين ابزار نظارت بر goRank Google API (همچنين رايگان) است كه به شما امكان مي دهد چندين دامنه و كلمات كليدي را در يك صفحه كنترل كنيد. ساده ترين راه براي يادگيري انجام دادن است ، بنابراين مطالعه كنيد!
(ج) كنترل شماره ترافيك
با بارگيري و نصب نوار ابزار الكسا شروع كنيد (و به 10 ميليون نفر ديگر كه همين كار را انجام داده اند بپيونديد). كه به طور خاص براي دارندگان وب سايت ها و كاربران جستجوگرها طراحي شده است ، آمار و اطلاعات دقيق وب سايت هايي را كه كاربر از آنها بازديد مي كند (با پيروي از عادت هاي مرور ميليون ها كاربر نوار ابزار) ارائه مي دهد.
Alexa به هر وب سايت رتبه بازديد مي دهد. دسترسي به 100000 وب سايت اول انتقاد بسياري است. با اين حال ، توجه داشته باشيد كه الكسا محدوديت هايي دارد. اول ، دسترسي آن به كره بيش از هرجاي ديگر است (از اين رو وب سايت هاي كره اي نتايج را رد مي كنند). دوم ، در انتهاي پايين رتبه بندي ، بازديدهاي شخصي شما از وب سايت شما مي تواند تغيير قابل توجهي در رتبه بندي شما ايجاد كند (زيرا اقدامات شما توسط الكسا انجام مي شود).
براي همه اهداف ، الكسا تنها راه مطمئن براي جلب انواع ايده ها از وب سايت شما به بازديد ، مرتبط با رقبا است. اگر در طي چند ماه هنوز عقب هستيد ، سعي كنيد كلمات كليدي و محتواي خود را تنظيم كنيد تا دشمن موفق خود را بيشتر شبيه سازي (نه تقليد) كنيد. اميدوارم از مزاياي آن بهره مند شوم!
(د) لينك هاي برگشت را بررسي كنيد
ساده ترين راه براي مشاهده بك لينك در Google تايپ كردن پيوند است: بلافاصله نام خود را دنبال كنيد. با اين حال ، Google پيوندهاي داخلي و مرتبط را در اين نتايج فيلتر مي كند. براي فريب Google (و مجبور كردن آن براي ورود به سيستم) در نوار جستجوي Google تايپ كنيد ، با يك خط فاصله بين دو نقطه و نام دامنه tld. در اينجا دو نفر از آنها هستند:
پيوند: antique-door-knocker.com و:
ضد در زدن. كام (پاسخ هاي بيشتر را تكرار كنيد)
براي يك تجزيه و تحليل سخت و مداوم ، كليد Google API خود را به Digitalpoint’s Tracker برگردانيد ، ابزاري سرگرم كننده دو در يك كه به شما امكان مي دهد پيوندها (فيلتر شده) و PageRank را فقط براي چندين URL در هر صفحه رديابي كنيد. در يك صفحه.
ه) تفسير آمار وب سايت خود
در تلاش براي دانستن اثربخشي استراتژي SEO خود ، نبايد داده هاي نرم افزار يا آمار وب سايت خود را دست كم بگيريد. اگر هنوز بسته آماري نصب نداريد ، Webalizer يا AWStats را توصيه مي كنيم.
تست ها و پرونده ها را ناديده بگيريد. ترافيك هر عنصري است كه خلبان شما هنگام درخواست يك صفحه با آن تماس مي گيرد. فايل يك حافظه پنهان است كه در واقع داده ها را از سرور بازيابي مي كند. با توجه به اينكه يك صفحه مي تواند صدها يا صدها بازديد را ثبت كند (اگر چندين تصوير يا متن خارجي و صفحه نوشتاري وجود داشته باشد) ، داده ها براي مقايسه مفيد نيستند.
بازديد كنندگان منحصر به فرد با هر بار بازديد از وب سايت شما توسط آدرس IP ثبت مي شوند. در حال حاضر كل تخمين زده مي شود كم باشد ، زيرا افرادي كه از همان آدرس IP از سايت شما بازديد مي كنند (مانند افرادي كه در شبكه دسك تاپ هستند) به عنوان بازديدكننده واحد حساب مي شوند. بازديد كننده تكرار زيرمجموعه اي است كه در آن همان آدرس IP بيش از يك بار بازديد شده است (و به دلايلي كه در بالا نشان داده شد بيش از حد ارزيابي مي شود). هرچه تعداد بازديد كنندگان شما افزايش يابد ، چشم انداز آنها به استراتژي SEO شما نتيجه مي دهد.
بازديد از صفحه يا بازديد از صفحه (PI) تعداد صفحات ارسالي را اندازه گيري مي كند. با تقسيم آن بر تعداد بازديدكنندگان ، مي توانيد تعداد صفحات هر بازديد كننده را نيز بدست آوريد. يك نمايش صفحه مي تواند به شما اين ايده را بدهد كه آيا بازديدكنندگان از سايت شما آنچه را كه نياز دارند مي بينند يا نه و از طريق آن حركت مي كنند يا يك صفحه را مشاهده مي كنند و مي روند.
نياز اصلي شما داده هاي ارجاع كننده است ، جايي كه تعداد پيوندهايي كه بازديد كننده از سايت شما بازديد مي كند به عنوان سايت ارجاع دهنده يا مراجعه كننده حساب مي شود. با رديابي تعداد مراجعه ماهانه شما به ازاي هر موتور جستجو (و مقايسه آن با سهم آنها در هر گروه) ، مي توانيد احساس كنيد كه عملكرد شما با گذشت زمان بهبود مي يابد.
اصطلاحات جستجو و رشته هاي جستجو در آدرس ارجاع يافت مي شوند و مي توانند درباره كلمات كليدي كه با دقت تأييد كرده ايد چيزهاي زيادي به شما بگويند. ممكن است دريابيد كه با شرايط غيرمنتظره ترافيك مي گيريد و در مواردي كه اميدوار بوديد موفق شويد ، شكست مي خوريد. با اين حال ، در واقع ، اين ممكن است برخي از كلمات مفيد باشد كه رقباي شما نمي بينند! اين كار را براي فعاليت هاي SEO در آينده تكرار كنيد.
بخش مرورگرها معمولاً به شما نشان مي دهد كه كدام موتورهاي جستجو از سايت شما بازديد مي كنند ، هر چند وقت يكبار و نتايج چيست (يعني چند صفحه را پيدا مي كنند). اگر منطقه اي ناموفق ديديد ، دستورالعمل هاي خزنده را در صفحه اصلي ربات ها دوباره بخوانيد (مطمئن شويد كه كاري براي جلوگيري از خزيدن سايت خود انجام نداده ايد).
اكنون براي آخرين نتيجه گيري و نكات مربوط به مهاجرت وب (با شاهكارهاي جديدي كه پيشرفت كرده ايد) …
مسيرها را بررسي كنيد
قبلا:
راهنماي تخصصي جستجوگرها – سئو كلاه سياه – اقداماتي براي جلوگيري از آن (بخش 8/10)
بعد:
راهنماي متخصص SEO – نتيجه گيري (بخش 10/10)
منبع :
راهنماي كارشناسان سئو – نظارت مستمر بر نتايج (بخش 9/10)
- دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ | ۲۳:۰۴
- ۵ بازديد
- ۰ نظر