بازاريابي وابسته راهي عالي براي كسب درآمد است و اگر متمركز و مايل به انجام كار ايجاد يك تجارت سودآور باشيد ، نسبتاً آسان است. همانطور كه گفته شد ، برخي از دامهاي بازاريابي وابسته وجود دارد كه مي تواند موفقيت شما را كاهش دهد – يا حتي به اعتبار شما آسيب برساند. امروز قصد …
منبع :
تله هاي بازاريابي 5 – چگونه مي توانيد از آنها دوري كنيد
تله هاي بازاريابي 5 – چگونه مي توانيد از آنها دوري كنيد https://ijmarket.com/blog/تله-هاي-بازاريابي-5-چگونه-مي-توانيد-از-آ/ https://ijmarket.com/blog/تله-هاي-بازاريابي-5-چگونه-مي-توانيد-از-آ/#respond ايجي ماركت Sun, 04 Jul 2021 12:08:40 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/تله-هاي-بازاريابي-5-چگونه-مي-توانيد-از-آ/
بازاريابي وابسته راهي عالي براي كسب درآمد است و اگر متمركز و مايل به انجام كار ايجاد يك تجارت سودآور باشيد ، نسبتاً آسان است. همانطور كه گفته شد ، برخي از دامهاي بازاريابي وابسته وجود دارد كه مي تواند موفقيت شما را كاهش دهد – يا حتي به اعتبار شما آسيب برساند. امروز قصد …
منبع :
تله هاي بازاريابي 5 – چگونه مي توانيد از آنها دوري كنيد
بازاريابي وابسته راهي عالي براي كسب درآمد است و اگر متمركز و مايل به انجام كار ايجاد يك تجارت سودآور باشيد ، نسبتاً آسان است. همانطور كه گفته شد ، برخي از دامهاي بازاريابي وابسته وجود دارد كه مي تواند موفقيت شما را كاهش دهد – يا حتي به اعتبار شما آسيب برساند. امروز قصد داريم در مورد 5 مورد از اين تله ها صحبت كنيم و اگر مثل من باشيد ، ممكن است حداقل در يكي از آنها مقصر باشيد!
از آنجا كه امروزه تقريباً هر بازار بصورت آنلاين در حال رقابت است ، ديگر نمي توان فقط ناشر شد و معتقد بود كه مي توانيد مدتي بمانيد و درآمد كسب كنيد. اينطور پيش نمي رود اگر واقعاً مي خواهيد با بازاريابي وابسته درآمد كسب كنيد ، بايد مايل باشيد “طناب ها را ياد بگيريد” و كارهايي را مطابق با آنچه ياد مي گيريد انجام دهيد. اگر شما يك دختر در بازي بازاريابي شركت هاي وابسته هستيد ، اين مقاله براي شما نيز كاربرد دارد زيرا مي خواهيد از اين مشكلات جلوگيري كنيد. خوب ، ما اينجا هستيم!
تله ها و 5 نزديكترين معاملات تجاري
شماره 1 – براي هر برنامه مرتبط با تو رفتگي در سيستم ثبت نام كنيد
بسياري از اعضا در تمام برنامه هاي مربوط به لانه در جهان ثبت نام مي كنند. گرچه ايده خوبي براي تبليغ دو يا سه محصول / خدماتي است كه فكر مي كنيد براي خوانندگان شما مفيد / ارزشمند هستند ، اما تبليغ 8 ، 10 يا بيشتر محصولات ايده خوبي نيست. هنگامي كه در دريا باشيد ، بازديدكنندگان متوجه مي شوند كه وب سايت شما به شدت پيشرفت مي كند – و همچنين موتورهاي جستجو.
روي جگر گرانبها تمركز كنيد و چند محصول را به آرامي توصيه كنيد. سعي كنيد سرويسي متناسب با نياز خوانندگان خود انتخاب كنيد. و به ياد داشته باشيد كه شما با محصولي كه انتخاب مي كنيد گير نكرده ايد – بايد آزمايش كنيد تا ببينيد كدام يك از محصولات نرخ تبديل بالاتري دارند.
شماره 2 – محصولي را تبليغ كنيد كه هيچ ارتباطي با وب سايت شما ندارد
موتورهاي جستجو به ارتباط طاقچه ، محتوا و محصولات / خدماتي كه ارائه مي دهيد – و بازديدكنندگان شما نيز به اين موضوع نگاه مي كنند. شما نمي خواهيد پيام هاي متفاوتي ارسال كنيد ، يا بازديد كنندگان خود را گيج كنيد. اگر لانه شما آموزش سگ است ، نيازي نيست كه در داخل وب سايت خود (يا پوستر ، تبليغات و غيره) قرص هاي تقويت سينه را تبليغ كنيد! خوانندگان شما ممكن است آزرده خاطر شوند و اين واقعاً اعتماد به نفس شما را از بين مي برد.
به خواسته خوانندگان خود پايبند باشيد ، اين يك موضوع است. برنامه وابسته معتبري را انتخاب كنيد كه به طاقچه شما مربوط باشد.
شماره 3 – انداختن قانون آگهي در پنجره
همه ما بيلبوردها ، پيام هاي ايميل و ساير تبليغاتي را ديده ايم كه وعده هاي عظيم (و باورنكردني) داده اند. مشتري كه خريد مي كند احساس نمي كند شريك زندگي است. آنها به شما به عنوان يك فروشنده نگاه مي كنند و اعتماد دارند كه شما يك محصول مناسب را ارائه مي دهيد. به عنوان يك شريك ، به آگهي ها و فرم هاي تبليغاتي ارائه شده توسط فروشنده قبل از استفاده فكر كنيد. اگر “اعتياد به مواد مخدره” زيادي وجود دارد كه ممكن است نتوانيد با آنها زندگي كنيد ، قبل از استفاده از اين رسانه تبليغاتي خوب فكر كنيد. به هيچ وجه اظهارات بي اساس نكنيد ، زيرا ممكن است دوباره به “گزند” شما در قالب مشتري ناراضي منجر شود – و مشكلات حقوقي پيش مي آيد.
براي جلوگيري از اين دام ، اطمينان حاصل كنيد كه اخلاقيات مورد استفاده در تبليغات محصول شما اخلاقي است و از پرداخت هزينه زياد خودداري نكنيد. هنگام نوشتن بازبيني محصول ، همانطور كه بسياري از همكاران كار مي كنند ، صادقانه و شفاف عمل كنيد – و محتواي اولين وب سايت محصول فروشنده را كه به نظر شما استفاده مي شود ، سرقت نكنيد. اين ممكن است خلاف اين خط مشي باشد و Google ممكن است ماهيت آن را مشابه ببيند.
شماره 4 – اختصاص دادن زمان و منابع كافي به فعاليت هاي انتخاباتي
هر چقدر هم بخواهيد ، نمي توانيد يك سايت شريك را دور بيندازيد ، چند محتوا در آن قرار دهيد ، به محصولات ، آگهي ها و غيره پيوند دهيد و اميدوار باشيد كه درآمد كسب كنيد. موفقيت در بازاريابي شركت هاي وابسته به زمان ، هزينه يا هر دو نياز دارد. هرچه بيشتر تبليغ كنيد ، منابع بيشتري نيز نياز داريد. براي دستيابي به موفقيت ، شما بايد محصول خود را تبليغ كنيد و به فروش برسانيد كه اين كار از طريق سنديكا مقاله ، ايجاد ليست ، رسانه هاي اجتماعي ، انجمن ها ، وبلاگ ها ، تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك و موارد ديگر انجام مي شود.
چگونه مي توانيد از اين دام جلوگيري كنيد؟ بدانيد بسته به سبك زندگي ، شغل ، فرزندان و غيره چقدر مي توانيد انجام دهيد. اگر روزانه به يك ساعت براي كمپين Affiliate خود نياز داريد ، بسته به تعداد كمپين هايي كه انجام مي دهيد ، “x” ساعت در روز اختصاص دهيد. اگر وقت كافي براي مديريت تبليغات و خريد خود را نداريد ، كار را به خارج از كشور برسانيد.
شماره 5 – انتظار غيرممكن را داشته باشيد – يا كشتي را خيلي زود ترك كنيد
در بازاريابي شركت هاي وابسته نمي توانيد يك شبه موفقيت كسب كنيد ، اگرچه همه ما مي خواهيم اين امكان وجود داشته باشد! بسياري از بازارياب ها وب سايت هايي را ايجاد مي كنند و بازاريابي را شروع مي كنند ، فقط زماني كه نتيجه را طي يك يا دو هفته مشاهده نكنند ، كشتي را ترك مي كنند. اين كار نمي كند ، به ويژه با توجه به ميزان رقابت امروز در اكثر بازارها. ساختن يك كمپين بازاريابي موثر به زمان و حوصله نياز دارد.
تعمير سريع؟ اهداف قابل دستيابي تعيين كنيد و آنها را كوچك نگه داريد. بگوييد مي خواهيد هفته اي 20 دلار درآمد كسب كنيد و در يك دوره 6 هفته اي به جايي برسيد كه هفته اي 50 دلار درآمد داشته باشيد. ممكن است! و هنگامي كه به هدف خود رسيديد ، از رضايت خاطر شما راضي خواهد شد ، كه به شما الهام مي بخشد و انگيزه شما را براي كار بيشتر فراهم مي كند. با اين انتظار كه هفته اي 1000 دلار خارج از دروازه درآمد كسب مي كنيد ، وارد بازاريابي نشويد. اين فقط منطقي نيست و منجر به نااميدي خواهد شد.
اگر حوصله نداريد يا احساس نمي كنيد مي توانيد وقت و انرژي خود را به بازاريابي وابسته اختصاص دهيد ، ممكن است براي شما مناسب نباشد. اگر صبور باشيد و براي يك سبك زندگي متفاوت آماده باشيد ، شيوه اي كه لازم نيست 5 روز در هفته به رئيس پاسخ دهيد ، بازاريابي وابسته يكي از راه هاي دستيابي به روياي استقلال طلبي است – اما اين اتفاق نمي افتد همه يك اتفاق. براي من ، دانستن اينكه امكان دستيابي به 5 رقم در ماه وجود دارد ، تشويق كافي براي تلاش بيشتر من است!
منبع :
تله هاي بازاريابي 5 – چگونه مي توانيد از آنها دوري كنيد
- شنبه ۰۲ مرداد ۰۰ | ۰۴:۰۸
- ۵ بازديد
- ۰ نظر