حساب با يك حساب Google AdWords

به خبرنامه جامع تخصصي پزشكي خوش آمديد

حساب با يك حساب Google AdWords

اين قدرتمندترين بستر تبليغاتي پولي براي جستجوي آنلاين است. گوگل با بيش از 91 درصد از سهم بازار موتورهاي جستجو ، بدون شك قهرمان بي چون و چراي همه ادوار است. در نتيجه ، طبيعي است كه هر شركتي در جهان بخواهد از طريق استفاده از تبليغات AdWords PPC يا بازاريابي جستجوي طبيعي در صفحه …

منبع :
حساب با يك حساب Google AdWords

حساب با يك حساب Google AdWords https://ijmarket.com/blog/حساب-با-يك-حساب-google-adwords/ https://ijmarket.com/blog/حساب-با-يك-حساب-google-adwords/#respond ايجي ماركت Fri, 25 Jun 2021 01:51:38 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/حساب-با-يك-حساب-google-adwords/

اين قدرتمندترين بستر تبليغاتي پولي براي جستجوي آنلاين است. گوگل با بيش از 91 درصد از سهم بازار موتورهاي جستجو ، بدون شك قهرمان بي چون و چراي همه ادوار است. در نتيجه ، طبيعي است كه هر شركتي در جهان بخواهد از طريق استفاده از تبليغات AdWords PPC يا بازاريابي جستجوي طبيعي در صفحه …

منبع :
حساب با يك حساب Google AdWords

اين قدرتمندترين بستر تبليغاتي پولي براي جستجوي آنلاين است. گوگل با بيش از 91 درصد از سهم بازار موتورهاي جستجو ، بدون شك قهرمان بي چون و چراي همه ادوار است.

در نتيجه ، طبيعي است كه هر شركتي در جهان بخواهد از طريق استفاده از تبليغات AdWords PPC يا بازاريابي جستجوي طبيعي در صفحه اول Google اقدامي انجام دهد. بياييد اين را بپذيريم ، اگر وب سايت شما در صفحه اول Google هنگام درخواست كلمه كليدي در شركت شما نمايش داده نمي شود ، مي توانيد ورود مشتريان جديد در اين سايت را فراموش كنيد.

استفاده از بستر AdWords

همانطور كه همه ما مي دانيم ، قبل از اينكه افراد بتوانند موفقيت برجسته اي نشان دهند ، با قدرت ، مشكلات و اعتياد به يادگيري وجود دارد. بسته به توانايي مديريت كمپين ، AdWords مي تواند شما را مجبور يا قطع كند. بياييد اين واقعيت را بپذيريم كه شركت ها براي دريافت تبليغات بيشتر نمي خواهند با خريد تبليغات پولي ، ضرر كنند. هدف واقعي شركت رشد و سودآوري است.

در پايان روز ، تنها معيارهاي مهم مورد توجه صاحب مشاغل نرخ تبديل و بازگشت سرمايه (بازگشت سرمايه) هستند. مطمئناً معيارهاي مهم بسياري براي پيگيري و نظارت بر همه فروشندگان ماهر وجود دارد. علاوه بر اين ، اين معيارها توسط مقادير قابل اندازه گيري به نام “KPI” يا شاخص هاي كليدي عملكرد كنترل مي شوند. اين مقدار براي نظارت بر هدف كلي بازاريابي (موفقيت يا شكست كمپين) در نظر گرفته شده است. برخي از اين KPI ها براي نظارت عبارتند از: CPC (هزينه به ازاي هر كليك) ، CTR (نرخ به ازاي هر كليك) ، CPA (هزينه براي هر خريد) ، CPC (هزينه به ازاي هر تبديل) ، CLV (عمر مشتري – ارزش) ، فقط براي ذكر چند مورد.

بستر AdWords داراي مناطق فهرست نشده بسياري است كه مي توانيد آنها را با نمودار پرواز پرواز مقايسه كنيد. بله ، در واقع ، كسي كه هيچ تجربه زندگي ندارد بسيار گيج كننده است.

براي اينكه فقط مختصراً در مورد شرايط مختلفي كه هنگام ايجاد اولين كمپين AdWords به توجه شما نياز دارند ، يك مرور كلي داشته باشيد ، در اينجا برخي از شرايط ليست وجود دارد: كمپين ايجاد گروه تبليغات ، كپي تبليغات ، ساخت بودجه و حداكثر. تنظيمات CPC. اين كار با تنظيم انواع بازي هاي مناسب مانند “بازي هاي رايگان ، بازي هاي رايگان اصلاح شده ، بازي هاي عبارتي ، بازي هاي واقعي براي تنظيم بازي هاي رايگان ، بازي هاي بد ، بازي هاي واقعي شروع مي شود. نصب رديابي ويرايش و برچسب گذاري Google Tag Manager و دليل آن ، اطلاعات جمعيتي ، موقعيت مكاني و قرار دادن تبليغات ، برنامه ، برنامه افزودني تبليغات ، پسوند تماس ، نمايش تبليغات در شبكه ، دريافت QS (امتياز خوب) و ليست ادامه دارد.

قابل درك است كه اكثر شركت ها مهارت داخلي در سازماندهي و مديريت مبارزات AdWords ندارند. مهمتر از همه ، CPA (هزينه هر خريد) آنها بالاتر است زيرا آنها به طور كامل تبليغات خود را بهينه نمي كنند. در نتيجه ، QS (نمره نمره) بسيار كم است (براساس ارتباط آگهي ، كلمات كليدي در نسخه آگهي ، URL ، صفحه فرود و غيره از 1 تا 10 اندازه گيري مي شود.) بنابراين هر كلمه كليدي داراي CPC بالاتر (هزينه هر كليك) علاوه بر اين ، تعداد نمايش تبليغات (زماني كه تبليغ شما ظاهر مي شود) كمتر از بهينه سازي غير كمپين است.

زمان ايجاد يك حساب Google AdWords است

هميشه توصيه مي شود كه يك تأييد اعتبار Google AdWords را توسط يك متخصص تأييد شده توسط شخص ثالث درخواست كنيد. از همه مهمتر ، حرفه اي ترين افراد به شما كمك مي كند تا بفهميد چرا كمپين شما آنطور كه مي خواهيد انجام نمي شود.

حساب AdWords فرآيندي است براي ارزيابي اثربخشي كمپين بازاريابي شما و عملكرد روان حساب شما براي به حداكثر رساندن ROI شما. فقط يك متخصص Google AdWords مي تواند به شما كمك كند و پيوندهاي گمشده را پيدا كند. در طول ارزيابي ، بسياري از مشكلات پنهان شناسايي خواهد شد. هر مورد به طور جداگانه مطالعه و نوشته خواهد شد.

پيكربندي سيستم حساب شما براي شناسايي اجزاي ضعيف بررسي مي شود. نظارت بر AdWords همچنين به شما كمك مي كند كه ببينيد تبليغات شما در كجا از بين مي روند و مهمتر از همه نحوه بهبود آنهاست ، با اين حال ايده هاي جديدي نيز ارائه مي شود.

مي بينيد كه چيزهاي بيشتري در Google AdWords وجود دارد كه فقط ايجاد تبليغات و انداختن چندين كلمه در يك گروه تبليغات واحد و افزودن URL سايت است.

مهمترين جنبه در هر كمپين AdWords رديابي تبديلات است. بيش از 95٪ شركت ها اين حق را ندارند. اگر مي خواهيد ROI را بهتر سازماندهي كرده و بهبود ببخشيد ، ابتدا بايد بدانيد چه خبر است. اگر نمي توانيد به درستي تبديل هاي خود را كنترل كنيد ، چگونه مي توانيد داده هاي خود را تجزيه و تحليل كنيد و نتايج منفي را كه باعث مي شود بودجه حقوق و دستمزد شما را بسوزاند اصلاح كنيد؟

علاوه بر اين ، درصد زيادي از شركت ها م Internetلفه قابل توجهي در اينترنت ندارند. آنها اين پتانسيل را ندارند كه در نهايت فروش اتوماتيك خود را بدست آورند تا روزانه هدايت شوند و آنها را به خريدار تبديل كنند. داشتن يك وب سايت تنها قسمت كوچكي از مقايسه با بازاريابي آنلاين است و اين دليل اصلي است كه بسياري از شركت ها براي تبليغ در اينترنت پول خود را از دست مي دهند. از همه مهمتر ، آنها بستر CRM (مديريت ارتباط با مشتري) مناسب را ندارند تا از طريق اتوماسيون بازاريابي از طريق ايميل ، هداياي خود را جذب و پرورش دهند. بنابراين آنها فقط مقدار زيادي از ترافيك پرداخت شده را مستقيماً به وب سايت خود ارسال مي كنند و اميدوارند كه بهترين ها را پيدا كنند ، تكنيك هاي كاشت و دعاهايي كه نتيجه چنداني نخواهد داشت.

منبع :
حساب با يك حساب Google AdWords

https://ijmarket.com/blog/حساب-با-يك-حساب-google-adwords/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.