هشدار: استفاده بيش از حد از اختصارات زير. موفقيت يك تجارت اينترنتي بستگي زيادي به ترافيك ايجاد شده از وب سايت آن دارد. براي رشد ، مهم است كه مشتري هاي خود را به صورت ارگانيك جذب كنيد و همچنين از طريق كمپين هاي تبليغاتي و بازاريابي آنلاين براي جذب آنها گام برداريد. با استفاده …
منبع :
SEO Vs PPC: كدام استراتژي براي تجارت من مناسب است؟
SEO Vs PPC: كدام استراتژي براي تجارت من مناسب است؟ https://ijmarket.com/blog/seo-vs-ppc-كدام-استراتژي-براي-تجارت-من-مناسب-اس/ https://ijmarket.com/blog/seo-vs-ppc-كدام-استراتژي-براي-تجارت-من-مناسب-اس/#respond ايجي ماركت Sat, 21 Nov 2020 20:30:22 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/seo-vs-ppc-كدام-استراتژي-براي-تجارت-من-مناسب-اس/
هشدار: استفاده بيش از حد از اختصارات زير. موفقيت يك تجارت اينترنتي بستگي زيادي به ترافيك ايجاد شده از وب سايت آن دارد. براي رشد ، مهم است كه مشتري هاي خود را به صورت ارگانيك جذب كنيد و همچنين از طريق كمپين هاي تبليغاتي و بازاريابي آنلاين براي جذب آنها گام برداريد. با استفاده …
منبع :
SEO Vs PPC: كدام استراتژي براي تجارت من مناسب است؟
هشدار: استفاده بيش از حد از اختصارات زير.
موفقيت يك تجارت اينترنتي بستگي زيادي به ترافيك ايجاد شده از وب سايت آن دارد. براي رشد ، مهم است كه مشتري هاي خود را به صورت ارگانيك جذب كنيد و همچنين از طريق كمپين هاي تبليغاتي و بازاريابي آنلاين براي جذب آنها گام برداريد. با استفاده از تكنيك هاي قدرتمندي مانند بهينه سازي موتور جستجو (SEO) و PPC مي توانيد به اين اهداف برسيد. هر دو جنبه مهم هر برنامه بازاريابي هستند ، اما استراتژي مناسب براي تجارت شما چيست؟
سئو
ممكن است قبلاً اصطلاح “بهينه سازي موتور جستجو” را شنيده باشيد ، اما آيا واقعاً مي دانيد كه معني چيست و چگونه از آن به درستي استفاده كنيد؟ اساساً ، SEO از كلمات كليدي و استراتژي هاي هدفمند استفاده مي كند تا صفحه (هاي) شما را در نتايج جستجو بالاتر قرار دهد. اين مهم است زيرا تقريباً 80٪ از ترافيك اينترنتي شما براي موتورهاي جستجو مانند Google جستجو مي شود. جاي تعجب نيست كه مردم انتخاب مي كنند كدام وب سايت ها در بالاي صفحه نتايج ظاهر شوند. هر استراتژي مداوم بازاريابي وب كه داريد بايد شامل SEO باشد تا شما را هميشه در مقابل توده ها نگه دارد.
يكي از اصلي ترين مزاياي سئو اين است كه از نظر آماري ثابت شده است كه به طور متوسط ليدهاي بهتري را براي شما به ارمغان مي آورد. بسياري از مشتريان بالقوه ارگانيك كه داوطلبانه به دنبال خدمات شما هستند ، مشتري طولاني مدت مي شوند و مي توانند در آينده اين خبر را به مشتريان ديگر منتقل كنند. در واقع ، بسياري از افراد به طور ناخودآگاه شروع به ناديده گرفتن “نتايج پرداخت شده” هنگام مرور وب يا جستجو در Google مي كنند. به طور طبيعي ، يك رتبه بالا در موتورهاي جستجو شما را به عنوان يك مارك معتبر و قابل احترام معرفي مي كند كه مصرف كنندگان مي توانند به آن اعتماد كنند. فقط با استفاده موثر از كلمات كليدي مي توانيد توجه طبيعي خود را به صفحه خود جلب كنيد. به عنوان مثال ، اگر براي سرويس تميزكاري در جكسونويل كار مي كنيد ، مي خواهيد “سرويس تميز كردن جكسونويل” را در جايي از صفحه خود قرار دهيد تا نتايج جستجو را به سمت بالا افزايش دهد.
قدرت خريد
نه تنها SEO بهينه شده است ، بلكه تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك نيز يكي از م componentلفه هاي ارزشمند حضور آنلاين شماست. PPC روشي براي تبليغات است كه در آن شما پيشنهاد مي كنيد تبليغات خود را در نتايج “حمايت شده” نشان دهيد وقتي كسي س quالي را نوشت كه شامل كلمات كليدي شما باشد. اين اصطلاح “پرداخت به ازاي هر كليك” است زيرا شما بايد هزينه هر كاربري را كه روي تبليغاتي كه تبليغ مي كنيد كليك كند ، پرداخت كنيد.
مزيت اصلي PPC ارائه نتايج فوري است. اگر سايتي جديد يا سايتي ناشناخته داشته باشيد ، بايد در موتورهاي جستجو در رده هاي بالا قرار گيرد ، تاكتيك هاي جستجوگر SEO زمان مي برد. با تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) ، فقط با پرداخت هزينه مي توانيد نام و خدمات شركت خود را در مقابل ميليون ها نفر قرار دهيد. اين استراتژي براي تبليغ اطلاعات حساس به زمان مانند راه اندازي محصولات ، محصولات ويژه ، رويدادهاي بزرگ و غيره ايده آل است. حتي مي توانيد مخاطبان خاصي را براي تبليغات خود مانند درآمد ، جنسيت و گروه سني هدف قرار دهيد. PPC مي تواند در افزايش قرار گرفتن در معرض در مدت زمان كوتاه و قرار دادن نام شما روي نقشه بسيار مثر باشد.
بنابراين بهترين گزينه براي من چيست؟
پاسخ به اين سوال چندان ساده نيست. به زبان ساده ، شما به هر دو SEO و PPC نياز داريد تا حضور آنلاين خود را به حداكثر برسانيد. نه تنها شما بايد از هر دو استراتژي استفاده كنيد ، بلكه بايد بدانيد چه زماني از آنها استفاده كنيد. تاكتيكهاي هدفمند SEO براي توليد با كيفيت در طول زمان و ايجاد ترافيك پايدار مهم هستند. در حالي كه PPC براي شروع كمپين بازاريابي آنلاين و ترويج پيشنهادات ويژه عالي است.
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
SEO Vs PPC: كدام استراتژي براي تجارت من مناسب است؟
- پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۰ | ۲۱:۵۰
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر