ايجاد محتوا را مي توان از ديدگاه هاي مختلف مشاهده كرد. برخي از توسعه دهندگان وب براي مخاطبان خود محتوا ايجاد مي كنند و برخي ديگر براي موتورهاي جستجو محتوا ايجاد مي كنند. نياز به محتوا در بخش اينترنت به اندازه كافي تأكيد نشده است. اين محتوا تعداد زيادي بازديدكننده از وب سايت شما را …
منبع :
5 روش در زمينه كنترل كنترل بازاريابي محتواي خود
5 روش در زمينه كنترل كنترل بازاريابي محتواي خود
https://ijmarket.com/blog/5-روش-در-زمينه-كنترل-كنترل-بازاريابي-محت/
https://ijmarket.com/blog/5-روش-در-زمينه-كنترل-كنترل-بازاريابي-محت/#respond
ايجي ماركت
Thu, 17 Dec 2020 03:23:14 0000
بازاريابي
https://ijmarket.com/blog/5-روش-در-زمينه-كنترل-كنترل-بازاريابي-محت/
ايجاد محتوا را مي توان از ديدگاه هاي مختلف مشاهده كرد. برخي از توسعه دهندگان وب براي مخاطبان خود محتوا ايجاد مي كنند و برخي ديگر براي موتورهاي جستجو محتوا ايجاد مي كنند. نياز به محتوا در بخش اينترنت به اندازه كافي تأكيد نشده است. اين محتوا تعداد زيادي بازديدكننده از وب سايت شما را …
منبع :
5 روش در زمينه كنترل كنترل بازاريابي محتواي خود
ايجاد محتوا را مي توان از ديدگاه هاي مختلف مشاهده كرد. برخي از توسعه دهندگان وب براي مخاطبان خود محتوا ايجاد مي كنند و برخي ديگر براي موتورهاي جستجو محتوا ايجاد مي كنند. نياز به محتوا در بخش اينترنت به اندازه كافي تأكيد نشده است. اين محتوا تعداد زيادي بازديدكننده از وب سايت شما را به خود جلب مي كند ، اعتماد شما را به مخاطبان خود جلب مي كند ، به س questionsالات پاسخ مي دهد و … وقتي صحبت از بازاريابي محتوا مي شود ، اولويت بايد با كيفيت نسبت به كميت باشد. اين محتوا در درجه اول براي منافع كاربر توليد مي شود. هنگام توليد محتواي خود ، آن را اصيل ، مفيد و به روز نگه داريد. محتواي شما همچنين بايد مرتبط باشد تا پست ها و پيوندهاي بيشتري دريافت كنيد. قبل از ايجاد محتوا ، كاربران خود و آنچه را كه براي ايمن نگه داشتن آنها نياز دارند درك كنيد. با اجازه دادن به محتواي خود ، اصالت بالايي را حفظ كنيد. پنج نكته زير از رايان جانسون ، مدير ارشد فروش Semalt ، به شما در تحليل و كنترل بازاريابي محتوا كمك مي كند. كمك مي كند 1. محتواي برتر به عنوان يك توسعه دهنده محتواي وب ، به طور كلي تجربه و كنترل كمي در بازاريابي محتوا دارد. براي اينكه كاربران علاقه مند شوند ، بايد در صفحاتي با نرخ پرش يا نرخ پرش بالا محتوا ايجاد كنيد. نرخ پرش به شما كمك مي كند بدون تأييد صفحه ديگري ، تعداد كاربران يا بازديدكنندگاني را كه از يك صفحه خاص بازديد كرده و خارج شده اند ، اندازه گيري كنيد. ميزان خروج به اندازه گيري تعداد كاربراني كه از صفحه مشخص شده بازديد مي كنند ، كمك مي كند وب سايت خود را ترك كنند ، اما اين فرصت را دارند كه صفحات ديگر را قبل از صفحه مشخص شده مرور كنند. بهينه سازي محتوا در صفحاتي كه داراي بازديد متوسط از صفحه و نمايش زياد هستند ، هميشه كاربران را مورد توجه قرار مي دهد. هميشه در صفحات بالا به دنبال جهت گيري محتوا باشيد تا ايده هايي را درباره آنچه بايد براي محتوا ايجاد شود ، بدست آوريد ، و اغلب در يك مقطع زماني خاص بر روي موضوع تمركز كنيد. قبل از ايجاد محتوا ، مرور صفحات برتر را در نظر بگيريد تا درباره محبوبيت در يك دوره زماني ايده بگيريد. 2. صفحات فرود بازديدكنندگان پس از بازديد از صفحات فرود شما ، نقش اصلي را در تبديل دارند. صفحات فرود جايي است كه كاربران ماجراجويي خود را در سايت شما شروع مي كنند. با اين حال ، نبايد از محتواي بالاتر غافل شد. گزارشي از صفحه هاي فرود در زير “صفحه هاي فرود” ، نمادي در زير اين رفتار وجود دارد. يك صفحه فرود به توسعه دهندگان محتواي وب كمك مي كند تا اصول صفحات با عملكرد بالا و روش هاي يادگيري براي كار در صفحات با عملكرد پايين را ياد بگيرند. از صفحات با نرخ تبديل كم يا نرخ پرش بالا ديدن كنيد و مشكلات موجود در اين صفحات را برطرف كنيد. همچنين ، ستون هاي فرعي را با محتواي بي ربط و بي ربط در صفحات با نرخ پرش بالا رتبه بندي كنيد. قبل از شروع ارزيابي صفحات بالا و پايين ، ترافيك خود را بر اساس منبع تقسيم كنيد. نرخ تبديل را در صفحاتي كه در حال حاضر ترافيك ايجاد مي كنند افزايش دهيد و به سرعت در مبارزات خود پيروز خواهيد شد. 3. از صفحات خارج شويد ايجاد محتوا در موضوعات مختلف ممكن است براي سايت شما ارزشي نداشته باشد. به عنوان مثال ، يك بازديد كننده ممكن است از سايت شما بازديد كند ، مانند محتواي يك كلمه كليدي خاص ، به محصول بعدي برود ، روي آن كليك كند و سايت را ترك كند. با اين كار سايت شما بالاتر از سايت شما قرار مي گيرد ، حتي اگر براي يك كلمه كليدي خاص در رتبه 1 باشد. گزارش Checkout Pages به توسعه دهنده كمك مي كند تا مشخص كند كدام صفحات بيشترين بازديد را دارند. بودن. ايجاد محتواي مرتبط به آنها كمك مي كند تا محتواي جذاب و محتواي جذاب كاربران را از آنها دور نگه دارد. اگر صفحات پرداخت برتر و صفحات برتر از هر لحاظ يكسان هستند ، بنابراين شما در موقعيت خوبي براي افزايش تبديلات در سايت خود هستيد. 4. هجوم بازديد كنندگان بازديدكنندگان به تعداد زيادي جمع مي شوند و برخي ستون ها را شامل مي شوند. ستون اول جريان بازديد كننده محل ورود كاربر به سايت را نشان مي دهد. ستون دوم صفحه فرود را نشان مي دهد. بلوك هاي مختلف جريان بازديد كننده توسط خطوط آبي متصل مي شوند ، جايي كه ضخامت خط آبي نشان دهنده تعداد بازديدكنندگان از آن مسير است. جريان بازديد كننده همچنين داراي يك خط قرمز است كه نقطه توقف كاربر را نشان مي دهد. براي افزايش تبديل ها ، نقطه پايين بازديد كننده را شناسايي كرده و محتوايي توليد كنيد كه مي تواند در جريان بازديد كننده ضرب شود. همچنين ، صفحات فرود خود را به صفحات ديگر پيوند دهيد تا تجربه و جريان كاربري بهتري ايجاد كنيد. هميشه وقت خود را صرف نظارت بر نحوه تعامل كاربران با صفحات سايت و محتواي شما براي يك كمپين موثر در جستجوگرها كنيد. 5. ابزار پنگوئن ابزار پنگوئن به طور گسترده اي براي مقايسه به روزرساني ها به الگوريتم Google و داده هاي Google Analytics استفاده مي شود. همپوشاني ابزار پنگوئن با ساير به روزرساني ها به توضيح علت احتمالي نوسانات در بازديد سايت شما كمك مي كند. به روزرساني هاي Panda محتواي تكراري و با كيفيت پايين را هدف قرار مي دهد. علاوه بر اين ، به روزرساني Panda پيشرفت سايت شما را اندازه گيري مي كند. توسعه دهندگان محتواي وب بايد محتوايي را به نفع كاربران و بازديد كنندگان خود ايجاد كنند ، نه Google. محتوايي ايجاد كنيد كه به مخاطبان ، مشتريان و خوانندگان شما ارزش افزوده دهد. نكات بالا به شما كمك مي كند تا يك كمپين SEO موثر داشته باشيد و بازاريابي محتواي خود را كنترل كنيد.
براي ديدن مقالات بيشتر در بازاريابي و بازاريابي كليك كنيد
اين مقالات به طور سيستماتيك از آخرين پايگاه داده هاي مقاله بازاريابي جمع آوري مي شوند.
كليه مطالب سايت به عهده منابع اصلي است و اينفوجاب ماركت هيچ گونه مسئوليتي در قبال مطالب ندارد.
منبع :
5 روش در زمينه كنترل كنترل بازاريابي محتواي خود
https://ijmarket.com/blog/5-روش-در-زمينه-كنترل-كنترل-بازاريابي-محت/feed/
0
منبع :https://ijmarket.com