11 نكته براي انتخاب نام دامنه خوب

به خبرنامه جامع تخصصي پزشكي خوش آمديد

11 نكته براي انتخاب نام دامنه خوب

س consistentال مطابق با كارآفرينان جديد و رايج ترين تصور غلطي كه حتي سه سال پس از بي ربط بودن از Google همچنان ادامه دارد اين است كه “آيا بايد نام SEO را براي آدرس وب خود انتخاب كنم؟” برخي از آنها دامنه مطابقت دقيق دارند “برخي از آنها دامنه هاي SEO را مي نامند …

منبع :
11 نكته براي انتخاب نام دامنه خوب

11 نكته براي انتخاب نام دامنه خوب https://ijmarket.com/blog/11-نكته-براي-انتخاب-نام-دامنه-خوب/ https://ijmarket.com/blog/11-نكته-براي-انتخاب-نام-دامنه-خوب/#respond ايجي ماركت Wed, 27 Jan 2021 11:18:18 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/11-نكته-براي-انتخاب-نام-دامنه-خوب/

س consistentال مطابق با كارآفرينان جديد و رايج ترين تصور غلطي كه حتي سه سال پس از بي ربط بودن از Google همچنان ادامه دارد اين است كه “آيا بايد نام SEO را براي آدرس وب خود انتخاب كنم؟” برخي از آنها دامنه مطابقت دقيق دارند “برخي از آنها دامنه هاي SEO را مي نامند …

منبع :
11 نكته براي انتخاب نام دامنه خوب

س consistentال مطابق با كارآفرينان جديد و رايج ترين تصور غلطي كه حتي سه سال پس از بي ربط بودن از Google همچنان ادامه دارد اين است كه “آيا بايد نام SEO را براي آدرس وب خود انتخاب كنم؟” برخي از آنها دامنه مطابقت دقيق دارند “برخي از آنها دامنه هاي SEO را مي نامند ، اما پس از به روزرساني Google در سال 2012 ، اهميت اين بخش از الگوريتم Google به حداقل رسيد. Google EMD Update: اعداد. توسط بن ميلر نوشته شده است. لينك زير را ببينيد. هدف اين نام هاي دامنه SEO روشن بود. آنها در نتايج جستجو رتبه بالاتري خواهند داشت. اما آن هم اكنون بود. لطفا توجه داشته باشيد كه اگر بتوانيد آن را براي مدت طولاني نگه داريد و اعتبار خود را بسازيد ، نام دامنه شما مفيدتر خواهد بود براي آن سايت با گذشت زمان. اين بايد نمايانگر تجارت شما به صورت آنلاين باشد ، بنابراين نگراني اصلي شما در اين روزها ارتقا brand نام تجاري شماست. گاهي اوقات مي توانيد با نام تجاري خود سايت a.com را بدست آوريد كه درست است ، اما اگر نام تجاري شما طولاني است ، نسخه كوتاه تر آن بهتر. هدف در اينجا يادآوري مشتريان بالقوه شما است. تصميم بگيريد كه آيا نام تجاري شما اسمي است كه مي تواند با اينترنت رقابت كند. منظورم اين است كه شما بايد بدانيد كه چند نفر ديگر من سعي مي كنم اين اصطلاحات را طبقه بندي كنم. به عنوان مثال ، Smith Chiropractic. از امروز ، اگر يك جستجوي Google در مورد “Smith Chiropractic” انجام دهيد ، 61،100 نتيجه خواهيد گرفت. اين لزوما به اين معني نيست كه شركت هاي زيادي با اين نام وجود دارند ، اما اين تعداد نتايج است كه بايد با آنها رقابت كنيد. بنابراين ، نام تجاري خود را ذكر كنيد و ببينيد در برابر چه چيزي مي ايستيد. يك خط خوب بين بسيار گسترده و بسيار خاص وجود دارد. مطمئن شويد كه هيچ قانوني را در زمينه كپي رايت نقض نمي كنيد. متأسفانه ، اين مسئوليت با شماست و شما بايد يك تحقيق دقيق انجام دهيد. از موتورهاي جستجو و پايگاه داده علائم تجاري فدرال استفاده كنيد. مطمئن شويد كه مارك تجاري شما الگوي تجاري شما را امروز و سالهاي آينده منعكس مي كند. اگر اميدواريد نام دامنه خود را براي سالهاي آينده پايدار نگه داريد ، نام تجاري شما بايد ثابت بماند. در اين حالت ، ممكن است كمي مخفي نگه داشتن ايده خوبي باشد. به عنوان مثال ، كودكي يك شركت طراحي وب ايجاد كرد و تصميم گرفت آن را Bob Design Web Design بنامد. پس از سالها موفقيت و رشد ، باب تصميم گرفت SEO ، PPC و ساير ابزارهاي بازاريابي را به تجارت خود اضافه كند. حالا او مي داند كه نام او محدود است ، او هميشه مي توانست نام خود را گسترش دهد – طراحي وب عالي باب ، بازاريابي اينترنتي و خداي SEO ، اما اين ممكن است بهترين روش براي او نباشد. همچنين ، نام دامنه اي كه باب خريداري كرده است فقط bobswebdesign.com را مي گويد. اگر با ماركي مانند Bob E-Marketing كمي گسترده تر باشد ، همه چيز زير آن چتر منطقي است. 4. خريد يك نام دامنه. هزاران مكان براي كاوش و يافتن مناطق موجود وجود دارد. هنگام انتخاب نام دامنه ، استفاده از دامنه احتمالاً ايده خوبي است.com را انتخاب كنيد زيرا عموم مردم انتظار دارند. هميشه اين قانون استثنائاتي دارد. به عنوان مثال: به من بپيونديد ، آنها نام خوبي براي خود ساخته اند زيرا اين سرويس رايگان خوبي است و نام شما به ياد ماندني است. نكته اصلي در اينجا اين است كه آن را به ياد ماندني كنيد و نمايانگر تجارت خود باشيد. اين نام لزوماً نبايد نام تجاري شما باشد و نيازي نيست كه شامل شهر شما باشد. اين يك ابزار عالي براي كمك به شما در يافتن نام وب سايت منحصر به فرد است. 6 سايت منحصر به فرد نام دامنه 5. اطمينان حاصل كنيد كه نام انتخابي شما مفهومي را كه فكر مي كنيد وجود دارد به خاطر مي آورد. اين ابزار خوبي براي آزمايش اين نظريه است. از 100 نفر نظرسنجي كنيد تا ببينيد چگونه به نام دامنه خود پاسخ مي دهيد. نكته اينجاست كه وقتي كسي براي اولين بار نام شما را مي شنود ، بايد بتواند حدس بزند كه شما چه مي كنيد. با اين حال ، برخي از موارد استثنا در اين قانون وجود دارد: به عنوان مثال ، ميله اي وجود دارد كه با خواندن خود به عنوان “سالن بدن سازي” خوب عمل كرده است ، بنابراين شوهران مي توانند صادقانه به همسران خود بگوييد كه به “ورزشگاه” بروند. بخاطر داشته باشيد كه اين تجارت براي ايجاد مشاغل جديد بستگي زيادي به اينترنت ندارد. اطمينان حاصل كنيد كه نام شما به راحتي هجي شده است. هركسي فقط به دليل به ياد ماندني بودن هجي نمي كند. من هميشه با اين شخص سختي داشته ام. شكنندگي ابرانساني Expelidusus. مسائل اندازه! در اين مورد كوتاه بهتر است. شما در حال تلاش براي حذف موانع ورود هستيد. ساده باشيد 8. اطمينان حاصل كنيد كه نام شما قابل اعتماد و قابل اعتماد است. كيفيت فوق العاده است. البته ، در اينجا كمي روانشناسي نيز دخيل است ، زيرا چه چيزي باعث مي شود چيزي قابل اعتمادتر يا معتبرتر به نظر برسد؟ اين معمولاً نامي است كه مردم با آن آشنا هستند يا حداقل به نظر مي رسد با آن آشنا هستند. به همين دليل شركت ها تمايل دارند نام هاي معروف را به مشتقات يك نام خانوادگي تبديل كنند ، اميدوارند كه مانند شركتي باشند كه مي شناسند. آيا بايد بيش از يك نام داشته باشم؟ به عنوان يك قانون كلي ، شما دو سايت رقيب نداريد. با اين حال ، براي تبليغات چاپي ، ممكن است نام دامنه ديگري براي آن داشته باشيد. بسياري از TLD هاي جديد مانند ايجاد يا موسيقي در دسترس است. احتمالاً بهترين ايده براي استفاده به عنوان نام دامنه اصلي شما نيست ، اما براي تبليغات چاپي مفيد است. سپس به سادگي آن دامنه را به دامنه واقعي شما نشان مي دهد و همه كساني كه به آنجا مي روند به URL واقعي شما مراجعه مي كنند. اگر نمي توانيد در برابر اصرار براي داشتن بيش از يك وب سايت مقاومت كنيد ، مطمئن شويد كه براي هر وب سايت منحصر به فرد نام ، شماره تلفن و محتواي متفاوتي داريد. اگر چندين بخش تجاري داشته باشيد كه بخواهيد به طور مستقل آنها را تبليغ كنيد ، موفقيت آميز خواهد بود. فقط مطمئن شويد كه با آنها به عنوان سايتهايي كاملاً جداگانه رفتار مي كنيد. به عنوان يك فكر بعدي ، استفاده از TLD “.ninja” ايده خوبي نيست زيرا هيچ كس نمي تواند آن را پيدا كند. سعي كنيد از خطوط و اعداد استفاده نكنيد. وقتي نام دامنه خود را به كسي مي گوييد ، اين مسئله مشكل را بدتر مي كند زيرا شما بايد تعيين كنيد كه شماره آن هجي است يا نه.همان علائم نگارشي. در مورد اعداد رومي نيز همين طور است. اگر تجارت شما براساس يك منطقه جغرافيايي خاص است ، بهتر است چيزي مانند برچسب دو حرف يا نسخه كوتاه شده از شهر را در نام دامنه قيد نكنيد. اين مورد به ويژه اگر چندين سايت و يك سايت در هر سايت داشته باشيد بسيار مفيد است. اكنون كه تصميم خود را گرفتيد ، وقت آن است كه روي آن بخوابيد تا بتوانيد تصميم خود را زير سوال ببريد و روند كار را روز بعد شروع كنيد. شروع تازه. چهره هاي خردمندانه
براي مشاهده مقالات بيشتر در مجموعه بازاريابي كليك كنيد

اين مقالات به طور سيستماتيك از جديدترين پايگاه داده هاي مقاله بازاريابي جمع آوري مي شوند.
كليه مطالب موجود در سايت به عهده منابع اصلي است و اينفوجاب ماركت هيچگونه مسئوليتي در قبال مطالب ندارد.

منبع :
11 نكته براي انتخاب نام دامنه خوب

https://ijmarket.com/blog/11-نكته-براي-انتخاب-نام-دامنه-خوب/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.