Getting the Most Out of Content Marketing

به خبرنامه جامع تخصصي پزشكي خوش آمديد

Getting the Most Out of Content Marketing

احتمالاً متوجه شده ايد كه بازاريابي محتوا عنصر اساسي موفقيت حرفه اي شماست. همانطور كه فناوري تكامل مي يابد و ابزارهاي بيشتري به طور منظم به شما ارائه مي شود، ساير جنبه هاي بازاريابي با فناوري هاي جديد در حال تكامل هستند. با اين حال، بازاريابي محتوا مانند قبل باقي مي ماند. تغيير اتفاق افتاد …

منبع :
Getting the Most Out of Content Marketing

Getting the Most Out of Content Marketing https://ijmarket.com/blog/getting-the-most-out-of-content-marketing/ Fri, 12 Nov 2021 10:26:19 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/getting-the-most-out-of-content-marketing/

احتمالاً متوجه شده ايد كه بازاريابي محتوا عنصر اساسي موفقيت حرفه اي شماست. همانطور كه فناوري تكامل مي يابد و ابزارهاي بيشتري به طور منظم به شما ارائه مي شود، ساير جنبه هاي بازاريابي با فناوري هاي جديد در حال تكامل هستند. با اين حال، بازاريابي محتوا مانند قبل باقي مي ماند. تغيير اتفاق افتاد …

منبع :
Getting the Most Out of Content Marketing

احتمالاً متوجه شده ايد كه بازاريابي محتوا عنصر اساسي موفقيت حرفه اي شماست. همانطور كه فناوري تكامل مي يابد و ابزارهاي بيشتري به طور منظم به شما ارائه مي شود، ساير جنبه هاي بازاريابي با فناوري هاي جديد در حال تكامل هستند. با اين حال، بازاريابي محتوا مانند قبل باقي مي ماند.

تغيير اتفاق افتاد

فناوري به شما اين توانايي را داده است كه نحوه برقراري ارتباط و راه هاي مختلفي را كه مي توانيد محتواي خود را به اشتراك بگذاريد، تغيير دهيد. به عنوان مثال، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، روشي از بازاريابي محتوا است كه امروزه بسيار محبوب و موثر است. با اين حال، بازاريابي محتوا (در قلب) به همان اندازه رايج است. اين واقعاً چيزي است كه مخاطب هدف مي تواند به آن تكيه كند تا هميشه يكسان باشد.

مهم است كه به ياد داشته باشيد كه محتوا را مي توان به روش هاي مختلفي فروخت و بيشتر اين راه ها شامل ارتباطات آنلاين است.

تعريف بازاريابي محتوا

بسيار مهم است كه قبل از اينكه رويكرد خاصي براي بازاريابي محتوا براي كسب و كار خود تعريف كنيد، به وضوح تعريف كنيد كه بازاريابي محتوا چيست. مدت زيادي است كه تعريف بازاريابي محتوا تغيير نكرده است و مي توان انتظار آن را داشت. تعريف قديمي اطلاعات منتشر شده توسط يك متخصص است. اين افراد كه متخصص به حساب مي آمدند، نويسندگان حرفه اي (روزنامه نگاران و كتاب نويسان) و افراد مشهور بودند. كارشناسان نيز افرادي با تجربه قوي در اين زمينه خاص در نظر گرفته مي شوند. كارشناسان از تجربيات خود براي ساختن پايه اي محكم براي فروش كبد خود استفاده خواهند كرد.

اكنون؛ با اين حال، تعريف آن مانند قبل نيست. در حال حاضر، محتوا مي تواند توسط هر كسي نوشته شود. براي اينكه بتوانيد محتواي خود را جدي بگيريد، لازم نيست كه يك متخصص (به معناي معمول) باشيد. در واقع، تنها كاري كه ارسال كننده محتوا بايد انجام دهد اين است كه او را به عنوان يك متخصص در يك موضوع قرار دهد. فرد مي تواند هر پيشينه اي داشته باشد و اين قطعاً براي يك نويسنده بودن شرط نيست.

با توجه به اينكه تعريف محتواي حقوقي و نحوه بازاريابي آن به طور قابل توجهي تغيير كرده است، تعريف جديد گسترده تر و فراگيرتر است. بسياري از انواع نوشته ها محتوا تلقي مي شوند و به اين ترتيب پذيرفته مي شوند. تنها شرط اين است كه محتوا بايد با مخاطب هدف مرتبط باشد و توانايي انتشار در رسانه هاي اجتماعي را حفظ كند.

تعريف مدرن بازاريابي محتوا

تعريف مدرن بازاريابي محتوا محتوايي است كه مي تواند به صورت آنلاين منتشر شود تا ديگران بخوانند و كسب درآمد كنند. اين بدان معنا نيست كه محتوا بي ارزش يا جالب است. بايد اين دو مورد باشد. همچنين بايد با مخاطب هدف مرتبط باشد و در نهايت باعث شود اعضاي مخاطب هدف در نهايت به مشتري تبديل شوند. بازاريابي محتوا همچنين بايد تأثيرگذاران را جذب كند، كه واقعاً به پيشرفت در قلب (و تجارت شخص) كمك مي كند. در سطح پايه، بازاريابي محتوا با اميد به ايجاد ترافيك، سرنخ، ايجاد اعتماد، تقويت شهرت و ايجاد آگاهي بيشتر از برند انجام مي شود. خلاصه خيلي كارها را انجام مي دهد.

محصول مهم بازاريابي محتوا

سئو: با بازاريابي محتوا مي‌توان به نتايج خوب مختلفي دست يافت. بهينه سازي موتورهاي جستجو بسيار مهم است. اگر محتوا بهينه نشود، موتورهاي جستجو آن را ناديده مي گيرند. اگر اين اتفاق بيفتد، شما در صفحات موتور جستجو بالا نخواهيد بود و مردم به شخص ديگري راي مي دهند كه به دنبال كاري است كه شما انجام مي دهيد. اگر چنين است، قبل از شروع كار تمام شده است.

لينك بيلدينگ: لينك هاي برگشتي براي موفقيت كسب و كار شما ضروري هستند. در حال حاضر، تنها كاري كه مي خواهيد انجام دهيد اين است كه لينك هاي ارزشمند را دانلود كنيد و تنها راه براي انجام اين كار، ارائه محتواي منحصر به فرد است. راه هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد، از جمله وبلاگ نويسي مهمان و اطلاعات در مورد اينكه چگونه به موفقيت آنلاين دست يافته ايد. يكي ديگر از راه هاي موثر اشتراك گذاري رسانه هاي اجتماعي است. اگر در برخي از كانال‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي محبوب‌تر (يا يكي از كانال‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي) فعال هستيد، به آن كانال‌ها برويد و ببينيد چه تعداد لينك ورودي توسط افراد به اشتراك گذاشته شده است. head. به ياد داشته باشيد كه شركت در قدرتمندترين و مفيدترين كانال هاي رسانه هاي اجتماعي براي شما بسيار مهم است.

موثرترين كانال رسانه اجتماعي براي بازاريابي محتوا

كانال هاي رسانه هاي اجتماعي عالي وجود دارد و بسته به نيازهاي كسب و كار خود، ممكن است بخواهيد كانال هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي زير را در نظر بگيريد:

  • يوتيوب: اين يك كانال بسيار مفيد براي محتوا است و افراد زيادي محتواي ارسال شده را تماشا مي كنند.
  • iTunes: باور كنيد يا نه، اين كانال مي تواند موثر باشد و براي كسب و كار شما مفيد باشد. بسياري از مردم دوست دارند به جاي خواندن دروني، به آنچه مي گوييد گوش دهند.
  • اشتراك اسلايد: اين يك كانال بازاريابي محتواي رسانه هاي اجتماعي عالي است. بسياري از حرفه اي ها از اين كانال براي به اشتراك گذاري مطالب خود استفاده مي كنند و نتايج بسيار خوبي نيز كسب مي كنند.

نتيجه

هنگامي كه صحبت از استفاده از بازاريابي محتواي آنلاين براي تجارت شما مي شود، مهم است كه عاقلانه انتخاب كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه محتواي خود را به طور مؤثر مي فروشيد. برند شما و كسب و كار شما براي موفقيت نياز به محتوا دارد و مهم است كه هميشه زمان، انرژي و ثبات را به كسب و كار خود اختصاص دهيد. براي تجارت شما بسيار مهم است كه محتواي خود را به درستي بفروشد و انجام تكاليف بهترين راه براي اطمينان از انتخاب بهترين كانال بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي نيازهاي حرفه اي خاص خود است. البته مهم است كه محتواي شما مرتبط، به موقع، با كيفيت بسيار بالا و تا حد امكان مرتبط باشد.

منبع :
Getting the Most Out of Content Marketing

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.