حواشي استفاده از شفيعي كدكني در يك تبليغ عجيب

به خبرنامه جامع تخصصي پزشكي خوش آمديد

حواشي استفاده از شفيعي كدكني در يك تبليغ عجيب

طي چند روز گذشته ، يكي از مارك هاي پوشك بزرگسال از عكس هاي چهره هاي ادبي و هنري در حال استفاده است و در پايان اين محتوا ، تبليغاتي براي اين شركت ارائه مي دهد كه با اعتراضاتي نيز روبرو شده است. به گزارش تيتر نيوز ، يكي از ترفندهاي تبليغاتي ممكن است استفاده …

حواشي استفاده از شفيعي كدكني در يك تبليغ عجيب https://titr-news.ir/2021/10/حواشي-استفاده-از-شفيعي-كدكني-در-يك-تبلي/ Fri, 15 Oct 2021 00:52:56 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/10/حواشي-استفاده-از-شفيعي-كدكني-در-يك-تبلي/ طي چند روز گذشته ، يكي از مارك هاي پوشك بزرگسال از عكس هاي چهره هاي ادبي و هنري در حال استفاده است و در پايان اين محتوا ، تبليغاتي براي اين شركت ارائه مي دهد كه با اعتراضاتي نيز روبرو شده است. به گزارش تيتر نيوز ، يكي از ترفندهاي تبليغاتي ممكن است استفاده …

طي چند روز گذشته ، يكي از مارك هاي پوشك بزرگسال از عكس هاي چهره هاي ادبي و هنري در حال استفاده است و در پايان اين محتوا ، تبليغاتي براي اين شركت ارائه مي دهد كه با اعتراضاتي نيز روبرو شده است.

به گزارش تيتر نيوز ، يكي از ترفندهاي تبليغاتي ممكن است استفاده از صفحات آشنا باشد چرا كه بينندگان را تشويق مي كند ، اما استفاده نامناسب بدون رضايت شخصي ، عكس عكس آن را به دنبال دارد ، به ويژه وقتي احساس سوء استفاده از آن صفحه را مي كنيد.

طي روزهاي گذشته ، عكس هايي از طنز و انتقادات گاه و بيگاه در فضاي مجازي ظاهر شد زماني كه يكي از محبوب ترين مارك هاي پوشك بزرگسالان در صفحه اينستاگرام به نام “انگيزه” محمدرضا به خاطر داستان روشن خود در حال فعاليت بود. شخصيت هايي مانند شفيع را معرفي كرد. كدكني ، علي نصريان ، اهو خيرمند و ديگران و در نهايت ، مارك خود را اعلام كرد. اين رويداد كه مصادف با سالروز محمدرضا شفيع كدكني (10 اكتبر) است ، با اعتراض شاعران و محققان مشتاق و استادان دانشگاه همراه شد و آن را “شرم آور و خارج از فرهنگ” خواندند. برداشته شد و توضيح رسمي خواست. به شركت.

مدير وب سايت محمدرضا شفيع كدكني در واكنش به اين حادثه نوشت:

اما مي خواهيم بگوييم مجموعه تبليغاتي شما در اين چند روز كه برند و محصولات شما را در لايه هاي بعدي به نمايش مي گذارد ، بسياري از علاقمندان به استاد شفيع كدكني را ناراحت كرده است. در كانال هاي طنز و زرد ، تبليغات شما را با چند شوخي و شوخي در دست مشاهده كرديم.

ما مي دانيم كه اين قصد شما نبوده است. اگر قصد شما كار فرهنگي است ، مي توانيم شما را با اولويت هاي چند فرهنگي در روستاها و مدارس آشنا كنيم كه تأثير مثبت آنها صد برابر بيشتر از اين تبليغات است. تنها در صورتي كه زمينه كاري و برند شما با اين مسائل مرتبط باشد. اگر در مورد موضوعات انگيزشي صحبت مي كنيد ، رويكرد شما نه تنها مثبت نبوده است ، بلكه بسياري از دانش آموزان و علاقه مندان را ناراحت كرده و ما را بر آن داشته تا به آنها پاسخ دهيم تا بتوانيم صادقانه و با چند خط نگراني براي شما بنويسيم.

ما منتظر توضيحات و پاسخ شما از طرف دوستداران فرهنگ ، دانشجويان و اساتيد هستيم و بنياد ما اولين قصد مثبت شما بود.

“مارك پوشك و پوشاك در كدام كشور نشان دهنده استاد بزرگ فرهنگ و ادبيات است؟”

البته سردبير كانال شفيع كدكني نيز نوشت: “من شخصاً ايستاده ام و كوتاه نخواهم آمد. اگر چيزي در اينجا باقي نماند ، محرمانگي فرهنگ ايران و رهبران آن هنوز يك سرباز است.
شما بايد عذرخواهي كنيد ، حذف كنيد و نظر دهيد.

“مدير رسانه اي شفيع كدكني (اين رسانه مستقل است و استاد محمدرضا شفيع كدكني هيچ نظارتي ندارد)”.

برند پوشك بزرگسال نيز پس از روشن شدن اين موضوع از مردم فرخنگ عذرخواهي كرد و نوشت: احترام به بزرگان كه ستون هاي فرهنگي و حياتي بزرگسالان و ستون خانواده هستند ، منطقي نيست.

حذف اين قابليت براي احترام به بازخورد كاربران و جلوگيري از سوء استفاده هاي غير احساسي بيشتر انجام شد.

جناب آقاي شفيع كدكني يكي از عالي ترين شخصيت هاي ادبي در منطقه هستند و بي شك شأن و منزلت وي به تك تك جوامع و خانواده هاي ادبي و فرهنگي ما در ايران نياز دارد.
سايه آنها بر فرهنگ ايراني ادامه دارد … »

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.