مزاياي قابل توجه سئو. تحقيقات نشان مي دهد كه برخي از جستجوگران هرگز بر روي ليست هاي حمايت شده كليك نمي كنند و برخي ديگر احساس نمي كنند كه اين پيوندها هزينه دارند. حدود 80 of فشار در ليست طبيعي و 20 on در ليست حقوق و دستمزد است. مزيت اصلي سئو مقرون به صرفه …
منبع :
مزايا و معايب سئو
مزايا و معايب سئو https://ijmarket.com/blog/مزايا-و-معايب-سئو/ https://ijmarket.com/blog/مزايا-و-معايب-سئو/#respond ايجي ماركت Mon, 09 Aug 2021 08:46:20 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/مزايا-و-معايب-سئو/
مزاياي قابل توجه سئو. تحقيقات نشان مي دهد كه برخي از جستجوگران هرگز بر روي ليست هاي حمايت شده كليك نمي كنند و برخي ديگر احساس نمي كنند كه اين پيوندها هزينه دارند. حدود 80 of فشار در ليست طبيعي و 20 on در ليست حقوق و دستمزد است. مزيت اصلي سئو مقرون به صرفه …
منبع :
مزايا و معايب سئو
مزاياي قابل توجه سئو.
تحقيقات نشان مي دهد كه برخي از جستجوگران هرگز بر روي ليست هاي حمايت شده كليك نمي كنند و برخي ديگر احساس نمي كنند كه اين پيوندها هزينه دارند. حدود 80 of فشار در ليست طبيعي و 20 on در ليست حقوق و دستمزد است.
مزيت اصلي سئو مقرون به صرفه است زيرا نيازي به پرداخت هزينه به موتورهاي جستجو نيست زيرا آنها در آن قرار گرفته اند. اين امر به ويژه براي “سرپرست تحقيق” مهم است ، در جستجوي اهداف سطح پايين كه در جستجوي پولي گران هستند.
هزينه سئو بدون در نظر گرفتن ميزان فشار ثابت است. پس از قيمت تأييد اوليه ، قيمت هر كليك كاهش مي يابد اما جستجو دستمزد متغير است.
بنابراين ، هيچ ارزشي در رسانه ها وجود ندارد حتي اگر منابع لازم براي تجزيه و تحليل عبارات كليدي و تكميل بهينه سازي صفحات وب مورد نياز باشد.
با جستجوي پولي كه براي مخاطبان بسيار هدفمند فراهم مي كند ، بازديدكنندگان با هدف SEO تنها در صورتي به دنبال سايت شما هستند كه به دنبال اطلاعات خاصي در مورد محصول شما يا محتواي مرتبط باشند.
معايب سئو.
بزرگترين چالش SEO اين است كه ميلياردها صفحه در فهرست موتورهاي جستجو وجود دارد و موقعيت شما در SERPS بستگي به يك الگوريتم دائماً در حال تغيير دارد كه منتشر نمي شود. بنابراين ، نمايان شدن صفحه شما ممكن است به دانش تخصصي ، نظارت مداوم و پاسخگويي نياز داشته باشد.
در نتيجه ، بزرگترين عيب سئو عدم كنترل است. براي الگوريتم متاسف هستيد.
مشكلات احتمالي ديگري نيز وجود دارد. گاهي اوقات يك رقيب يا شريكش ممكن است از يك تكنيك غير اخلاقي كلاه سياه استفاده كنند ، بنابراين ضرر بزرگي را به شما وارد مي كند.
همچنين ، در يك زمينه بسيار رقابتي ، ليست كردن چند پاسخ آخر براي يك عبارت رقابتي دشوار است و اين زماني است كه ممكن است مجبور شويد به حقوق هاي گران قيمت متوسل شويد.
به دليل اين عدم مشاهده ، ايجاد يك مورد بازاريابي قوي براي SEO دشوار است ، اگرچه مزاياي اكثر شركت هايي كه در Google رتبه اول را دارند آشكار است.
نمي توان پيش بيني كرد كه هزينه SEO چقدر و كجا هزينه خواهد شد ، زيرا مشخص نيست كه چگونه الگوريتم در آينده تغيير خواهد كرد. به طور مشابه ، شما نمي توانيد عملكرد رقبا را زير نظر بگيريد يا پيش بيني كنيد.
بنابراين ، براي يك سرمايه گذاري معين ، نمي توان ميزان بازدهي را به دلار ، پوند يا يورو پيش بيني كرد يا با مقايسه دستمزد يا ساير روشهاي سنتي ، بازده قابل مقايسه را برآورد كرد.
اين بدان معنا نيست كه برآورد بازده بلندمدت از SEO غيرممكن است. هميشه به خاطر داشته باشيد كه SEO يك استراتژي بلند مدت است و نياز به تجزيه و تحليل / مزاياي بلند مدت دارد.
منبع :
مزايا و معايب سئو
- سه شنبه ۲۳ شهریور ۰۰ | ۱۹:۳۵
- ۷ بازديد
- ۰ نظر